يکی از دوستان نظري در مورد يادداشت ديشب در مورد گزارش " مقصرم چون نابينا هستم " فرستاده بود که ابتدا آنرا بينيد:
با عرض سلام
شايد باور کردني نباشد درست ۵۰ روز است که در کشورم به سر مي برم و هنوز نتوانسته ام بهمين دلايل که در يادداشت ۴ مهر ماه خود مرقوم دشته ايد پايم را از در منزل بيرون بگذارم. ايکاش فقط مسئله همين بود. شايد کمتر کسي باشد که خانم فاطمه حاج ميرفتاح را نشناسد و نداند که سه هفته است در بستر بيماري کليوي به سر مي برد و تنها کسي که از سازمان بهزيستي در جريان امر است آقاي دکتر فتحعلي هستند وگرنه هيچ کس ديگر نميدانند بر ايشان و خانواده ايشان چه مي گذرد. ديگر با اين احوال مشخص است شهرداري نبايد يادي از ما بکند.
ببخشيد از پر حرفي.
با احترام
فاطمه بزرگ نيا


سرکار خانم بزرگ نيا از کارشناسان صاحبنظر و با سابقه توانبخشي هستند که خود نيز به معلوليت دچارند. عليرغم شدت معلوليت ، ايشان همواره با بالا ترين بازده در خدمت به جامعه معلولين کوشيده اند. من هم ديروز هنگامي که سرکار خانم قميشي از کارشناسان سازمان بهزيستي براي دعوت مراسم سالگرد تاسيس انجمن شايعات نخاعي تهران زنگ زده بودند از مشکل پيش آمده براي سرکار خانم دکتر مير فتاح مطلع شدم. البته بايد گلايه کنم ازودوستان که ما را در بي خبري گذاشته بودند. بهرصورت معلولين و بويژه افراد ضايعه نخاعي با انواع محروميت ها روبرو هستند ومتاسفانه کمبود هاي بسياري هم دارند ومشکلات فرواوان و در همه زمينه ها. امروز توفيق داشتم در مراسم آنان شرکت کنم. جمع خوبي از مردم و خانواده هاي آنان در مراسم حضور داشتند. آنچه مشخص است و هميشه بر آن تاکيد داشته ام همدلي مردم است منتها بايد آگاهي داد و راه کمک را به ان شکل که خود دوستان طالب هستند پيش پاي آنان گذاشت. به سهم خودم از مسئولين شرکت کاوشيار که بيش از شش ماه پذيراي انجمن در محل شرکت خود بوده اند تشکر مي کنم.بواقع آنان بدون هيچ چشمداشتي در خدمت دوستان بوده اند. از گزارش سرکار خانم خلوق و اينکه توانسته اند با بيش از 300 نفر از عزيزان ضايعه نخاعي در تماس باشند خوشحال شدم. من از همان ابتدا به اين حرکت اعتقاد داشتم وآنچه امشب ديدم اين اميد را در من تقويت کرد که انشاالله در آينده شاهد رشد وگسترش بيشتر اين مجموعه خواهيم بود. انجمني که بدون هيچ شک و ترديدي تلاش و پيگيري سرکار خانم دکتر ميرفتاح در شکوفائي آن نقشي بي بديل داشته است.از خداوند متعال شفاي عاجل براي ايشان خواستارم.متاسفانه امشب سعادت ديدار ايشان را نداشتيم....


0 Comments:

Post a Comment

<< Home