مدتی پيش به وبلاگی تحت عنوان " مادر يک روشندل " برخورد کردم . در دوران کار دربهزيستی هميشه بر حضور خانواده در جريان برنامه های توانبخشی اصرار داشته ام. ازجمله مواردی که بخصوص در دوره اول کار پيشنهاد دادم و فکر می کنم در همان دوره هم افتتاح گرديد مهدکودکی برای کودکان نابينا بود. متاسفانه بايد بگويم که ما در بهزيستی درمورد نابينايا ن کم کار کرده ايم. خب از ساليان گذشته کودکان ناشنوا مرکز آموزش کودک و خانواده ناشنوا را داشتند ولی کودکان نابينا خير. وبلاگ فوق را مادر يک کودک نابينا می نويسد و آنطور که از نوشته های ايشان خواندم قصدشان بيان مسائل مهدکودک نابينايان - اولين يا تنها مهد - می باشد. صميمانه خدمت ايشان تبريک عرض می کنم و بواسطه اين اقدام در خور مراتب تقدير وتشکر خودم را ابراز می کنم. آرزوی توفيق و سعادت برای ايشان، فرزندشان و خانواده محترم دارم. لينک وبلاگ ايشان راهم در ستون سمت راست قرار می دهم تا همه دوستان بتوانند استفاده نمايند....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home