دوستان سلام
فكر مي كنم تا همين جا بايد يك خسته نباشيد مفصل به دكتر كمالي بايد بگو ئيم واقعا زحمات زياد و برنامه هاي حساب شده اي تدارك ديده اند
من به عنوان يك فيزيو تداپيست از ايشان تشكر مي كنم.
اميدوارم كنگره همان طوري كه دكتر كمالي دلشان مي خواهد شروع و خاتمه يابد.البته واقعيت اين است كه چهاردهمين كنگره فيزيوتراپي
تفاوتهاي بنيادي با سا لهاي قبل داردو انتظار اين موضوع را با دبيري دكتر كمالي داشتيم.
ارديبهشت ماه صرف نظر از تمام زيبائي ها و لطافت هايش براي شخص من پر از خاطره مي باشد.
من با طراح بسياري از طرح هاي كنگره هاي فيزيوتراپي در ارديبهشت ماه آشنا شدم و
خانم نادر تبار با اين كه فوق ليسانس كار درماني جسمي است ولي حقيقتا خود را جزو جامعه فيزيوتراپي مي داند ويك چيز ديگر هم بگويم
معمولا كنگره فيزيوتراپي بين 23 تا 25 ارديبهشت ماه هر سال برپا مي شود. دختر من آيسان متولد 25 ارديبهشت 1375 مي باشد.
راحت بگويم زندگي من بخشي از ارديبهشت يا به عبارتي بخشي از كنگره فيزيوتراپي است. باز هم براي دبير محترم چهاردهمين كنگره فيزيوتراپي
استاد عزيز دكتر كمالي آرزوي موفقيت مي كنيم.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home