مادر يك روشندل

صفحه با معلولين روزنامه اطلاعات امروز به گفتگوئی با " مادر يک روشندل " اختصاص دارد . سرکار خانم حسينی اين بار هم کار خوبی انجام دادند و به سراغ مادر يکی از کوچولو های نابينا رفته اند. منتها حتما" خاطرتان هست که مدتها پيش وبلاگ " مادر يک روشندل " را معرفی کرده بودم و لينک آنرا هم در همين صفحه قرار داده ام . ازاين نظر می گويم کار خوبی انجام شده است که تصور می کنم اقدامی که اين مادر در ايجاد وبلاگ انجام داده اند بسيار قابل ملاحظه و ارزنده است و بايد از سوی بسياری از والدين مورد توجه قرار گيردو احساس می کنم ايشان بجای کناری نشستن و غصه خوردن پا به ميدان مبارزه گذاشته اند و در مقابل يک پديده ای که شايد هم برايشان غم انگيز است و هم ناشناخته؛ تن به روبرو شدن سپرده اند و اين همان کاری است که ساير والدين هم که دارای فرزندان معلول هستند بايد بدان تاسی کنند. اميدوارم اين مصاحبه دريچه ای باشد برای گام نهادن خانواده ها ی دارای فرزند معلول به حيطه اينترنت و تبادل اطلاعات با ديگران ؛ چه آنها که فرزند معلول دارند و چه متخصصينی که می توانند کمک کننده باشند. درپايان اين نکته را هم تکرار می کنم که اصلی ترين افرادي که قادرند به شما کمک کنند ؛ خودتان هستيد. صاحب دردانی که بايد دور هم جمع شوند و ديگرانی را که همچون ما ادعای ياری رسانی داريم هدايت کنند. واگر شما در صحنه نباشيد مطمئن هستم دير يا زود صلاح را دراين خواهند ديد که نيازی به " مهد کودک نابينايان " نداريم ؛ آنهم تنها مهد کودک نابينايان در تهران..... در پايان نگاهی هم بياندازيد به باغ وحشی که اين مادر برای نمايش به کودکان نابينا به صورت برجسته ساخته است........

0 Comments:

Post a Comment

<< Home