جشنواره خورشيد

دو مطلب يکی ديشب و يکی امشب در مورد " جشنواره خورشيد " در وبلاگ " آموزش برای بهداشت " نوشتم که د راينجا آنها را قرار می دهم . بدون هيچ گونه توصيفی....
اول متن امشب: " خب امشب در سايت خورشيد نتايج مسابقه در بخش های مختلف اعلام شده است . در بخش وبلاگ هم اين وبلاگ برنده نشده است و همينطور وبلاگ توانبخشی ايران. البته افتخار راهيابی دو وبلاگ " آموزش برای بهداشت " و " توانبخشی ايران " به عنوان برگزيدگان اوليه ، برای من بسيار ارزنده است. اميدوارم بتوانم در بالابردن سطح کيفی هردو وبلاگ بيشتر تلاش کنم...."
و حالا متن ديشب : " به طور اتفاقی به یک خبر مهم دسترسی پيدا کردم . داشتم صفحات ورودی به وبلاگ توانبخشی ايران را نگاه می کردم که يک لينک جديد توجهم را جلب کرد. وارد شدم ، هم تعجب کردم و هم تاسف خوردم و از شما چه پنهان خوشحال هم شدم . خب اما اصل خبر گويا جشنواره ای برگزار شده است تحت عنوان " جشن‌واره‌ی خورشيد " يا ( نخستين جشنواره هنر و رسانه های سلامت ) برای انتخاب بهترين ها درقسمت های فيلم ، پوستر شبکه و رايانه و ... من هم که اصلا خبر نداشتم . این بی خبری از چنين جشنواره های برای من نمره منفی دارد و همان است که برايش تاسف خوردم . دوم اینکه گويا وبلاگ " آموزش برای بهداشت " يعنی همين وبلاگی که مشغول خواندن آن هستيد جزء برگزيدگان جشنواره د رقسمت " وبلاگ " بوده است. اين هم برای قسمت خوشحالی ، البته چون در قسمت برگزيدگان سايت جشنواره نام وبلاگ را نوشته بودند می گويم . تعجب و نيز تاسف بعدی هم برای اينکه مراسم اختتاميه و اهدا تنديس هم ديشب بوده است و نمی دانم که علت عدم دعوت چه بوده است .
خب حال ااگر کسی خبری دارد لطفا بما هم بگويد..."



0 Comments:

Post a Comment

<< Home