پرسش ها و نظرات شما

خوشبختانه چند روز قبل مشکل قسمت پرسش های شما در سايت اصلی خودم را برطرف کردم. يکی دو پرسش و نظر رسيده بود که متاسفانه ايميل خود را ننوشته بودند تا بتوانم از همان طريق پاسخ دهم . تقاضا دارم که در صورت امکان حتما يکی از روش های ذکر شده برای برقرای تماس را اعلام کنيد تا بتوانم به سوالات پاسخ دهم و از نظرات شما تشکر کنم .
از جناب بختياری معاونت محترم فرهنگسرای سالمند که لطف داشتند و فرمودند که بايدميان دانشگاه و فرهنگسرا همکاری بيشتری صورت بپذيرد ، ممنونم. من هم همينگونه فکر می کنم و اميدوارم که در اين راه کمکی هم بتوانم انجام دهم. فرهنگسرای سالمند و بويژه شخص سرکار خانم شاهرخی مدير توانمند آنجا در سالهای اخير به توانبخشی و موضوع سالمندان در کشور فراوان خدمت کرده اند. خداوند انشاالله توفيق بيشتری به اين همکاران بدهد...
دوستی هم که در موردخواهر مبتلا به عقب ماندگی ذهنی خود نوشته اند ، چنانچه ايميل خود را بفرمايند ، اميدوارم بتوانم کمک و راهنمايي کنم.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home