من سام هستم



ممکن است 2 سال پیش یا همین عید امسال فیلم بلند سینمائی " من سام هستم " را دیده باشید. ، بازی ارزنده شون پن و سایر بازیگران آن بیاد ماندنی و آن را در ردیف آثار شاخص و قابل تامل در میان فیلم های سینمای امریکا ساخته است. بمناسبت 12 آذر روز جهانی معلولان شبکه اول سیما در برنامه خوب " سینما یک " تصمیم به پخش مجدد آن دارد که پنج شنبه شب همین هفته ( پس فردا ) انجام خواهد شد. به همه دوستان توصیه می کنم آنرا ببینند. کار فاخر و ارزنده ای است. ضمن اینکه اگر حوصله ای ماند بحث کارشناسی آن را هم می توانید ببینید. من هم در این قسمت شرکت دارم و مطالبی را عرض خواهم نمود. امیدوارم حداقل از دیدن فیلم زیبا و ارزشمند " من سام هستم " بهره مند شوید...

1 Comments:

At 11:51 PM, Anonymous Anonymous said...

دکتر کمالی عزیز
سلام
من محمد رضا دشتی هستم.
کاش یک روز تهیه کنندگان خوب ایرانی یک فیلم درباره مشکلات واقعی بچه های معلول را به یک کارگردان خوب سفارش دهند.تا شاید یکی از بچه های توانمند ایرانی جرات کند و بگوید مثلا من رضا عبدالهی یا مثلا جهانبخش پازوکی یا مثلا .... هستم.

 

Post a Comment

<< Home