خب اول از همه اينکه بالاخره آقای دکتر دادخواه هم شروع کردند به فال نيک می گيرم وخوشحال شدم که متن ايشان را ديدم وخوشحال تر از اينکه با دوست جديد و خوبمان آقا وحيد آشنا شدم. حتما توصيه می کنم سايت ايشان را ببينيد من که لذت بردم. اميدوارم دوستان ديگر که همچون وحيد دچار ضايعه نخاعی هستند هم دست بکار شوند ، بويژه به عزيزان انجمن ضايعه نخاعی اين سفارش را دارم که با کمک همين آقا وحيد درصدد ايجا سايت خود باشند. انشالله ارنظرات وحيد ودوستانش در اين وبلاگ هم بهره مند شويم.
نکته دوم هم مطلبی است که آقای دواتگران از قول آقای سهيل معينی فرموده اند. من هم موافقم ولی معتقدم هم جشن را بگيريم هم همه آنچه ايشان گفته اند را در کنار آن انجام دهيم. بالاخره همين دور هم جمع شدن و مطرح شدن ها در رسانه ها در نيای امروز اهميت زيادی دارد. اگر دوستان معلول و عزيزان نابينا در صحنه های اجتماع عليرغم موانع بسيار حاضر نشوند راه را براي آنها افراد سالم نخواهند گشود به بيان ديگر می خواهم بگويم بايد مجدانه بکوشيد وخود راه را باز کنيد . سالم ها !!! برايتان کاری نخواهند کرد مگر شما بخواهيد....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home