روزنامه اطلاعات امروز صفحه با معلولين داشت. به قرار اطلاع بايد سالگرد انتشار سري جديد اين صفحه را خدمت اين دوستان تبريک بگوئيم. همين روزها در سال گذشته بود که به همت سرکار خانم نگين حسيني اين صفحه آغازي مجدد داشت و بعد از وقفه اي طولاني دوباره منتشر شد. پيش از اين همکار خوب و معلول توانمندمان جناب آقاي عبدالهي صفحه را منتشر مي کردند.

دو گزارش اصلي در اين صفحه وجود دارد که يکي به همين سالگرد انتشار و نيز گزارش مراسم روزجهاني معلولين امسال پرداخته است که واقعا" آنچه نوشته شده است جاي تاسف است.خودتان بخوانيد.

دومي هم انتقادي است که طي مقاله اي که آقاي سيد محسن حسيني طه نوشته اند ،از روزنامه ها و به طور کلي رسانه ها نسبت به عدم پوشش مناسب تجمع معلولان در مقابل دفتر سازمان ملل بعمل آمده است. اين گروه که تحت عنوان جمعيت باور فعاليت مي کنند انتظار داشتند که حداقل صداو سيما پوشش مناسبي به اين حرکت مي داد. حرفهاي ايشان هم خواندني است.

مقاله اي هم از من دارد که تحت عنوان " دلسوزي صرف ، چرا؟ " به چاپ رسيده است که در آن به عدم انجام تعدات سازمان ها و وزارتخانه ها در قبال قانون برنامه توسعه سوم در زمينه دردسترس پذيري امکانات جامعه براي معلولين پرداخته ام .

نکته آخر اينکه متاسفانه امشب نتوانستم وارد سايت رونامه اطلاعات شوم تا لينک آنرا برای شما در صفحه قرار دهم اميدوارم بعدا اين کار ار انجام دهم. فقط اينکه بدانيد مطالب فوق در صفحه 11 آن روزنامه چاپ شده است.


0 Comments:

Post a Comment

<< Home