امروز صبح جلسه ای داشتيم که جناب آقای دکتر دادخواه هم تشريف داشتند. اولا" از ايشان گلايه کردم بخاطر اينکه کم می نويسند که خب قبول داشتند و کمی فرصت را دليل آن ذکر می کردند. نکته دوم که مهم است و قرار شد در همين جا آنرا نقل کنم ، موضوع ژورنال توانبخشی و ناتوانی عربستان سعودی است. اين ژورنال که گويا بلحاظ علمی وبين المللی مهم است قرار دارد يکی از شماره های خود را به ايران اختصاص دهد که دکتر دادخواه هم مسئوليت سردبيری آنرا دراين شماره بعهده خواهد داشت . مطلع شدم که نامه ای هم برای دانشگاه ها از سوی معاونت پژوهشی دانشگاه بهزيستی ارسال شده است . بواسطه اهميت موضوع آن نامه را اينجا می آورم ودرخواست می کنم دوستانی که مايلند حتما" از اين فرصت برای چاپ مقاله خود استفاده کنند. مقالات را يا برای ايشان از طريق ای -ميل ارسال کنيد يا به دانشگاه علوم بهزيستی و توانبخشی بفرستيد. و اين هم متن اصلی نامه :

با سلام
احتراما" به اطلاع مي رساند كه شوراي توانبخشي جهان اسلام ژورنال علمي – پژوهشي Saudi Journal of Disability and Rehabilitation را بصورت فصلي در كشور عربستان منتشر مي نمايد كه از اعتبار علمي و پژوهشي بالائي برخوردار است ، اين شورا موافقت نموده است كه يك شماره ژورنال فوق به كشور ايران اختصاص يابد و سردبير آن نيز يكي از اعضاي هيئت علمي دانشگاه علوم بهزيستي و توانبخشي باشد .
لذا علاقمندان و محققين را دعوت به ارائه مقاله جهت انتشار در ژورنال علمي فوق مي نمايد . مقررات و شرايط ارائه مقاله به شرح زير مي باشد :
1- موضوع :

كليه موضوعات مربوط به معلوليت و توانبخشي

2- زمان ارائه مقاله :
حداكثر تا تاريخ 30 آذر 81 تحويل دفتر معاونت پژوهشي دانشگاه به آدرس : تهران – اوين – خيابان كودكيار – دانشگاه علوم بهزيستي و توانبخشي – معاونت پژوهشي – كد پستي 19834
و يا e-mail :
asgaredu@uswr.ac.ir
ارسال گردد .

3- نحوه تنظيم مقالات :
1- مقالات به زبان انگليسي تنظيم گردد . ( راهنماي انگليسي ضميمه مي باشد )
2- عنوان مقاله با قلم Times New Roman و اندازه 12 تنظيم شود .
3- نام و نام خانوادگي و دانشگاه مربوطه نويسندگان بعد از عنوان ذكر شود .
4- مقالات در برنامه Word تايپ شود و ديسكت آن به همراه سه نسخه ارسال گردد . در صورتيكه از طريق e-mail ارسال شود نيازي به ديسكت نمي باشد ./م

دكتر حسين كاكويي
معاون پژوهشي

0 Comments:

Post a Comment

<< Home