ديروز به ديدن نمايشگاه تجهيزات پزشکی رفتم. تصور می کردم چون با دو يا سه نمايشگاه ديگر همزمان شده است بايد خيلی شلوغ باشد، اما اينگونه نبود. به نظرم نسبت به سال گذشته از کيفيت و کميت بهتر و بيشتر برخودار شده بود. البته اينرا هم درمورد تعدادغرفه ها عرض می کنم هم در مورد وسايل و امکانات به نمايش در آمده و هم در مورد دست اندرکاران غرفه ها!!! به هرصورت احساس کردم در زمينه اين موضوع شرکت های متعددی مشغول به فعاليت هستند که البته به نظر می آيد که توليد کنندگان داخلی با خطر هجوم شرکت های خارجی روبرو هستند و موضوع توليداتشان دستخوش نگرانی . اميدوارم دوستان در وزارتخانه های مسئول بيشتر به حمايت از صنعت داخل بپردازند. من معتقد به اين نيستم که در توليد بايد به صورت همه يا هيچ عمل کرد . اگر توليد کنندگان ما بتوانند با همکاری شرکت های خارجی عمل کنند حتما برای توليداتشا ن بازارهای مناسب وخوبی هم پيدا خواهند کرد. نمونه اين شرکت ها زياد است و اميد می رود در آينده اطن صنعت نيز در رفع نيازهای کشور موفق عمل کند....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home