3 ميليون زن ويژه و دختر فراري در ايران وجود دارد

با سلام . بله من هم مثل شما تعجب کردم ولی منبع خبر حسب ظاهر معتبر است البته من در حد اطمينان می گويم چنين آماری صحيح نيست و البته به زودی تکذيب می شود. متاسفانه اعلام امار و ارقام در مصاحبه های مسئولين با روزنامه نگاران به صورت اپيدمی در آمده است حتی اگر نظير امارهای اقای زم باشد که فرموده بودند ۷۰٪ جوانان ايران نماز نمی خوانند. به هر حال اصل خبر اينجاست:

مسوول امور بانوان سازمان بهزيستي: 3 ميليون زن ويژه و دختر فراري در ايران وجود دارد

مسوول امور بانوان سازمان بهزيستي اعلام كرد كه در حال حاضر3 ميليون زن ويژه، نا بهنجار، ويژه و دختر فراري در كشور وجود دارد كه اين مسأله مسووليت سنگيني براي بهزيستي ايجاد مي‌‏‌‏كند.
به گزارش ايلنا زهرا درخشنده مسوول امور بانوان سازمان بهزيستي گفت: علت وجود اين همه دختر فراري در جامعه كوتاهي مسوولان و مادران است زيرا به اشتباه فكر مي‌‏كنيم كه حضور زن در جامعه ضروري‌‏تر از حضورش در خانه است.
وي افزود: 20 درصد خانمها در دنيا شاغل هستند و بيش از 80 درصد آنها خانه داري مي‌‏كنند و حرف ما هم اين نيست كه زن را از خانه بكشيم بيرون و نقش مادري او را كمرنگ كنيم.
به گفته وي زنان و جوانان خيلي زود در مظان اتهام قرار ميگيرند و به همين دليل هميشه در حقوق بشر از اين دو قشر حرف مي شود.
درخشنده تصريح كرد: محور اصلي در مسائل اقتصادي، سياسي، فرهنگي و اجتماعي زنان هستند و به نوعي شريان مملكت در دست بانوان است.



0 Comments:

Post a Comment

<< Home