مراسم بزرگداشت استاد کاملی

عليرغم برف سنگينی که در تهران باريدن گرفته بود و اميد ما را برای برگزاری يک مراسم در خور که همه دوستان و شاگردان استاد بتوانند در آن شرکت کنند ، الحمدلله مراسم امروز در حدو اندازه بسيار خوبی برگزار شد. بسياری از شاگردان و همکاران قديمی استاد ؛ استادان دانشکده ، دوستان و اعضاء خانواده ايشان همانطور که قبلا گفته بودم در يک مراسم بياد ماندنی حرمت معلمی را پاس داشتند. فیلمی کوتاه که حاوی مصاحبه با استاد و اعضای خانواده ايشان بود هم پخش شد که تصور می کنم حاضرین را با جنبه های بيشتری از بزرگی روح و منش عالی و اخلاق او آشنا ساخت. توفيق داشتم جند کلمه ای هم در جلسه عرض ارادت کنم و بر يک نکته تاکيد کردم و آن اينکه انشاالله استاد شخصا" يا گروهی از دوستان به تدوين تجربيات ارزنده او بپردازند که خوشبختانه يکی دونفر از دانشجويان سابق در پايان مراسم آمدند و اعلام آمادگی کردند. استادارجمند جناب آقای دکتر عشايری هم سخنرانی بسيار جالبی داشتند و تعبيری را ذکر کردند که به نظرم اوج کار استاد کاملی بود. ايشان گفتند که اقای کاملی چرم را در دستان خود تربيت کردند. بسيار زيباست، بايد از نزديک وهنگام کار کردن استاد با چرم حضور داشته باشيد و هنرمندی او را ببينيد. به هرشکل گفتنی زياد است و وقت من محدود. اميدوارم که هميشه بتوانيم قدردان " معلم " باشيم...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home