صفحه با معلولین روزنامه اطلاعات و اين بار هم همشهري

هفته گذشته هم صفحه با معلولين روزنامه اطلاعات منتشر شد ،‌اما متاسفانه امكان دسترسي به آن از طريق اينترنت فراهم نشد و عجيب آنكه روزنامه اطلاعات در اين روز در بانك مجلات و روزنامه هاي ايران "مگيران " هم قرار نگرفت. اميدوارم بتوانم بالاخره آن را پيدا كنم و دراينجا قرار دهم. اما دوشتبه اين هفته ، نه به عنوان صفحه با معلولين بلكه با عنوان " زندگي " ضفحه اي در روزنامه همشهري به چاپ رسيد كه حاوي دو مقاله خوب در مورد مسائل معلولان بود. آنها را با اين عناوين مطالعه كنيد...
ازدواج معلولان، ديدگاه ها و راهكارها، همسر يا پرستار؟ كه به قلم آقاي محسني طه نوشته شده است و دريگري هم تحت عنوان " نگاه - چند توصيه براي ويلچري هاي مبتدي - تنها در خانه " كه نوشته خانم پريوش مظفري است....

1 Comments:

At 1:41 PM, Anonymous Anonymous said...

با عرض سلام
آقای دکتر کمالی ، من مجتبی قیاسی خالو ، دانشجوی دشته ی کتابداری دانشگاه فردوسی مشهد هستم . من و دوستانم در گروه انجمن علمی دانشکده ی علوم تربیتی و روانشناسی قصد برگزاری یک همایش با عنوان " نابینایان و بزرگراههای اطلاعاتی " داریم .
من در جستجوی مطلب در این رابطه بودم که با وبلاگ شما و سایت شخصی شما آشنا شدم . هر چند هنوز به دلیل مشکلات ارتباطی که در خطوط شبکه وجود دارد موفق به دریافت بخش " مقالات شما " و یا بخش " مقالات من " نشده ام ، اما امیدوارم که در چند روز آینده به این صفحات دسترسی پیدا کنم و امیدوارم شما ، من و دوستانم را در این مسیر کمک کنید . (همینک نیازمند یاری سبزتان هستیم )
اگر مطلب ، مقاله ، سایت و یا فرد خاصی وجود دارد که لینک آن در سایت شما وجود ندارد لطفا به آدرس من که در زیر آمده است ارسال بفرمایید .
با تشکر و سپاس فراوان از شما .

mo.ghkh@gmil.com
و یا

mo_ghkh@yahoo.com

بازهم تشکر و خدانگهدار.

 

Post a Comment

<< Home