جناب آقای دواتگران در پاسخ به مطالبی که من و آقای بنی هاشمی نوشتيم نامهای برايم فرستادند که جالب است و به همراه دو تصوير خيلی خوب از اسلايد های WHO . البته دوست داشتم آن نامه را در همين جا منعکس می کردند اما من بجای ايشان اين کار را می کنم تا انشاالله اين صفحه از پويائی و تعامل بيشتری هم بين نويسندگان و هم با خوانندگان پيدا کند - البته بيشتر مايلم نظرات خوانندگان را بيش از اين ببينم- ابتدا دو عکس را ببينيد و سپس نامه ايشان را بخوانيد...




آقاي دكتر كمالي
با سلام و احترام از اين كه اين اجازه را داده ايد كه در مورد نابينايان مطالبي نوشته شود ممنونم. خيلي زود از بحث هاي تئوري ولي ضروري خواهم گذشت و دغدغه دوست عزيزمان اقاي بني هاشمي از بين خواهد رفت. ولي دو تا مسئله را بايد بگويم يكي اين كه همكاران اپتومتريست علاقه خاصي به زمينه هاي توانبخشي نابينايان ندارند و ترجيح مي دهند به ارزيابي معاينه و تجويز عينك و …بپردازند ، دوم اينكه كارشناسان توانبخشي در زمينه نابينايان موضوعات علمي در اين باب را نياموخته اند و بيشتر به تجارب خود اتكا دارند ، بنابراين جرقه هائي اين چنين فقط مي تواند تذ كر ي باشند كه دنيا دارد حسابي كار مي كند ما كجائيم . در همسايگي خودمان هند و بنگلادش ببينيد در مورد نابينائي چكار مي كنند ما هم دلمان خوش است. روز جهاني نابينايان سالني اجاره كنيم و سانديسي به مردم بدهيم و ... بگذريم نهايتا هر جور كه بفرمائيد من تابع هستم ضمنا دو تا عكس جالب پيدا كردم بد نيست شما هم ببينيد خود عكس يك كتاب توضيح دارد. ارادتمند حضرتعالي كيوان

0 Comments:

Post a Comment

<< Home