امروز در سالگرد تاسيس " انجمن ضايعات نخاعی " مراسمی در تهران برپا بود که توفيق يافتم در آن برای مدت کوتاهی شرکت کنم.بسيار خوشحال شدم که آنچه تصور می کردم امروز به ريشه های قوی تبديل می شود. يکی از کارهائی که در زمان تصدی در بهزيستی تلاش کرديم به انجام برسانيم ، ايجاد انجمن ها،کانون ها و جوامعه معلولان بود و خدا را شاکرم که برخی و شايد همگی آنها با قدرت به فعاليت می پردازند. ازجمله آنها همين انجمن است که به همت سرکار خانم دکتر ميرفتاح - که خداوند سلامت کامل به ايشان عطا کند انشاالله - و سرکار خانمها خلوق و قميشی و بسياری ديگر از آنان شکل گرفت و امروز در مراسمی که برپامی کنند تعداد زيادی از هنرمندان ، نويسندگان ، روزشکاران، خيرين و...حضور می يابند و نيز مردم عزيزی که با اعتقاد و علاقه فراوان در جمع آنان حاضر می شود. خدمت آقای دکتر فتحعلی که امروز حضور داشتند عرض می کردم اگر کار هنوز در اختيار سازما نبود امکان حضور اين جمعيت با اين آمادگی شايد نبود. خوشحالم که آنان امروز به تنهائی - البته دوستان همه کمک می نمايند- اين بار را بر دوش می کشندو بسيار هم موفق اند . هرچند مشکلات هنوز فراوان و بسياراست.آروز می کنم هرروز موفقتر و پرتلاشتر از گذشته حاضر شوند ....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home